Kuva: Lohja Spa

Hyvinvointitapahtuma ja vuosikokous 2.3.2024

Tervetuloa mukaan kevään hyvinvointitapahtumaan Lohja Spahan 2.3.2024.

Ilmoittautuminen hyvinvointipäivään on päättynyt.

Pelkkään vuosikokoukseen voi osallistua etänä. Lisätietoa tulossa vielä tällä viikolla.

Hyvinvointipäivään järjestetään bussikuljetus reittiä Haarajoki-Järvenpään rautatieasema-Kerava-Vantaa-Espoo-Lohja Spa (reitti tarkentuu). Päivän omavastuuosuus on 20 euroa. Kaikki ohjelmassa mainitut ruokailut ja aktiviteetit sisältyvät omavastuuhintaan.

Lohja Span osoite on Ylhäntie 1, Karjalohja. www.lohjaspa.fi

Päivän aikana järjestetään myös yhdistyksen vuosikokous. Vuosikokoukseen on lähetetty erillinen kutsu materiaaleineen sähköpostilla 16.2.2024.

Vuosikokoukseen on mahdollista osallistua ilman koko hyvinvointipäivään osallistumista joko paikan päällä tai etänä. Pelkkään vuosikokoukseen ja kahville osallistuminen on maksutonta.

Jäsentapahtumamme ovat tarkoitettu Uudenmaan yhdistyksen jäsenille. Tarkistamme tarvittaessa jäsenyyden jäsenrekisteristä. Uudenmaan yhdistykseen kuuluvat kaikki muut Uudenmaan alueella asuvat Terveydenhoitajaliiton jäsenet, paitsi Helsingissä asuvat Terveydenhoitajaliiton jäsenet kuuluvat Helsingin yhdistykseen. Tämä tapahtuma on tarkoitettu yhdistyksen varsinaisille jäsenille. Vuosikokoukseen voivat osallistua myös opiskelija- ja eläkeläisjäsenet.

Huomioithan, että tapahtumiimme on sitova ilmoittautuminen. Sitova ilmoittautuminen tarkoittaa, että tilaisuuteen mahdollisesti liittyvää omavastuuosuutta ei palauteta. Mikäli jäsentapahtumaan on jonoa, luovutetaan paikka seuraavana jonossa olevalle. Mikäli jonoa ei ole, jäsen hankkii itse tilalleen uuden lähtijän. Katso tarkemmat ohjeet ilmoittautumiseen liittyen tästä.

Mukaan mahtuu 40 osallistujaa. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Päivän ohjelma (pienet muutokset mahdollisia)

Bussikuljetus

klo 10.00 Kahvi ja suolainen kahvileipä ravintolassa

klo 10.30 – 12.00 Vuosikokous

klo 12.00 Lounas noutopöydästä

klo 13.00 Ohjattu rentoutusjumppa kesto 45 min

klo 14.00 Päiväkahvi ja makea kahvileipä

STHL:n puheenjohtaja Kirsi Grym kertoo ajankohtaisista asioista kahvien lomassa

klo 14.30 Alkaen uintia ja saunomista kylpylässä

klo 18.00 Päivällinen buffetpöydästä

klo 20.00 Bussikuljetus takaisin

Kuva: Lohja Spa

BUSSIKULJETUS

Bussin reitti on Haarajoki-Järvenpään rautatieasema-Keravan asema-Vantaa (Tikkurila)-Vantaa (Vehkala)- Espoo (Kehä 3, Tollinmäen pysäkki)-Lohja Spa.

Aikataulu ja tarkemmat pysähdyspaikat lähetetään bussikyytiin ilmoittautuneille sähköpostitse viimeistään ma 26.2.

Paluukyyti lähtee Lohja Spasta klo 20 päinvastaista reittiä.

ILMOITTAUTUMISLOMAKE

Maksathan omavastuuosuutesi (20 euroa) mieluiten välittömästi ilmoittautumisen jälkeen (kuitenkin viimeistään 12.2.2024) Uudenmaan terveydenhoitajayhdistyksen tilille:
Danske Bank FI56 8146 9710 2508 37.  Viitenumero on 30009.