Paikallisosasto tiedottaa

Järjestimme keilaillan jäsenillemme Tikkurilassa, Dixi Bowlingissa 18.5 klo 17-19. Osallistujia oli hyvät 14 terkkaria. Aluksi oli keilausta ja sen jälkeen nautimme iltapalaa yhdessä keilapaikan saunakabinetissa ja saimme vaihtaa kuulumisia ajankohtaisista asioista.

Kutsu vuosikokoukseen

Tervetuloa paikallisosaston vuosikokoukseen ke 16.2. klo 17 alkaen Ylästön koululle!

Koulun osoite on Ollaksentie 29 b. Halutessasi voit myös osallistua etäyhteydellä, lähetämme Teams-linkin myöhemmin.

Ohjelmassa Asahi-hetki Kirsi Mattssonin johdolla. Lisäksi paikalla Vermanin edustaja Johanna Marjamäki, sekä Uudenmaan th-yhdistyksen pj. Soile Tammelin ja pääluottamusmies Teemu Hyppänen.

Ilmoitathan osallistumisestasi ma 31.1. mennessä s-postilla vantaanterkkarit@gmail.com tai Anu Ratiselle p. 040 549 8281. Ilmoita samalla mahdollinen erityisruokavaliosi sekä jos osallistut mieluiten etäyhteydellä.

Vuoden 2021 tapahtumat

17.2.21 pidettiin vuosikokous Ylästön koululla. Vuosikokousasioiden lisäksi ohjelmassa oli psykologi Kati Kärkkäisen hyvinvointiaiheinen luento sekä saimme ajankohtaista tietoa Acon tuotteista. Etäyhteydellä paikalla oli myös pääluottamusmies Teemu Hyppänen. Osallistujia oli paikan päällä kahdeksan ja etäyhteydellä neljä.

Paikallisosaston syystapahtuma pidettiin 2.10.21. Ohjelmassa oli tutustuminen Töölönlahden historiaan ja kulttuuriin oppaan Pauli Jokisen johdolla. Opastetun kierroksen jälkeen oli vielä tarjoilu  Sinisessä Huvilassa. Tapahtumaan osallistui 14 henkilöä.

Vuosikokous 12.2.2020

Vantaan paikallisosaston vuosikokous pidettiin Ylästön koululla 12.2.2020 klo 17.00 alkaen. Paikalla oli 14 terkkarijäsentä ja lisäksi  pääluottamusmies Rainer Åhlgren ja järjestöpäällikkö Kirsi Grym puhumassa ajankohtaisista asioista. Vogelilta oli Jaana Björkman pitämässä tuote-esittelyä ja saimme Vogelilta maukkaat patongit ja mehut. Jälkiruokana oli Satu Lähteisen leipoma puolukkakakku.

Syystapahtuma 19.11.2019

Paikallisosasto järjesti jäsenillemme Tarhapäivä- elokuvan leffaillan herkkuineen Bio Grandissa Tikkurilassa. Elokuvassa yksinhuoltajaisä oli keskellä tarhaikäisten lasten tuomaa ruuhkaa, josta tragikomedia ei ollut kaukana. Elokuva oli viihdyttävä ja aiheeltaan ajankohtainen myös terkkarin työssä. Osallistujia oli 21 henkeä.

Vuositapaaminen 7.2.2019

Paikallisosaston vuositapaaminen pidettiin Ylästön kotiseututalolla 7.2.2019. Samalla juhlistimme 35-vuotiasta paikallisosastoamme. Osallistujia oli noin 20. Kokouksessa Vermanin edustaja Johanna Marjamäki piti tuote-esittelyn. Uudenmaan yhdistyksestä pj. Soile Tammelin ja pääluottamusmies Rainer Åhlgren kertoivat ajankohtaisista asioista. Kunniavieraana oli perustajajäsen oh Kristina Eskola ja hän piti paikallisosastostamme historiakatsauksen. Vuoden 2015 Tyyne th Marina Lönnqvist jätti tehtävänsä 35-vuoden pitkäaikaisena hallituksen jäsenenä ja rahastonhoitajana.

Hallituksen jäseninä jatkavat puheenjohtajana Anu Ratinen, sihteerinä Satu Lähteinen, taloudenhoitajana Paula Silomäki, jäsenrekisterihoitajana Anna Patovirta, tiedotusvastaavana Eva Klemola ja uutena jäsenenä Alina Savolainen.

Vuosikokous 8.2.2018

Vantaan paikallisosaston vuosikokous pidettiin 8.2.18 Fazerin vierailukeskuksessa. Ennen virallista kokousta oli mahdollisuus osallistua perinteiseen Fazerin näyttelykierrokseen. Hallituksessa jatkavat puheenjohtajana Anu Ratinen, sihteerinä Satu Lähteinen, rahastonhoitajana Marina Lönnqvist ja tiedotusvastaavana Eva Klemola. Uusina hallituksen jäseninä aloittavat Anna Patovirta ja Paula Silomäki. Kokouksessa vierailivat pääluottamusmies Rainer Åhlgren ja liiton neuvottelupäällikkö Harri Liikkanen kertomassa ajankohtaisista asioista. Ohjelmassa oli myös ruokailu ja Vermanin tuote-esittely. Kiitokset kaikille osallistujille.