Uudenmaan senioriterveydenhoitajat

Eläkkeelle jäätyäsi voit jatkaa Uudenmaan yhdistyksen eläkeläisjäsenenä. Tällöin jäsenmaksusi on vain 30€/vuosi. Uudenmaan senioriterveydenhoitajat voivat hakea yhdistykseltä toiminta-avustusta. Lue lisää jäseneduista liiton sivuilta.

Senioreiden tapaamiset ovat leppoista yhdessäoloa vanhojen ystävien ja kollegojen kesken. Tapaamisia on 3-4 kertaa vuodessa. Kaikki halukkaat terveydenhoitajaeläkeläiset ovat tervetulleita mukaan toimintaan!

Lisätietoja antaa Saga Kivipelto

p. 050 5599 575, saga.kivipelto(at)gmail.com

Vuonna 2023

• toivomme voivamme tavata yhtä usein kun ennen pandemiaa eli 2 kertaa lukukaudessa.
  • ohjelmaksi suunnittelemme tutustumista uusiin kohteisiin samalla kun nautimme toistemme seurasta ja vaihdamme kuulumisia ja ajatuksia.
  • tilaisuuksien kustannuksiin osallistujat osallistuvat omakustannushintaan.
  • toivomme saavamme joukkoomme uusia jäseniä.

Senioriterveydenhoitajien vuosi 2022 sujui melkein normaalisti:

• Keväällä toimintamme jatkui virtuaalisena toukokuun asti vallitsevan koronatilanteen takia.
  • Toukokuussa tutustuimme Eduskunnan kirjastoon, jossa suurin osa meistä ei ollut aikaisemmin käynyt.
  • Kansallisbaletti täytti 100 vuotta vuonna 2022. Juhlavuoden kunniaksi päätimme syyskuussa tutustua Oopperataloon ja mitä kulissien takana tapahtuu.
  • Marraskuussa tutustuimme Rahamuseoon, jonka jälkeen vietimme pikkujouluja Ravintola Kappelissa.

Tilaisuuksiimme on osallistunut keskimäärin 10-12 senioriterveydenhoitajaa. Osallistujat ilmoittautuivat jokaiseen tilaisuuteen. Ilmoittautumislista on toiminut myös osallistujalistana. Osallistujat ovat osallistuneet kustannuksiin omavastuuosuudella. Jäsenet ovat kokeneet tapaamisemme tärkeänä ja piristävänä suorastaan juhlahetkenä, uusien kohteisiin tutustumisen, kuulumisien ja ajatuksien vaihtamisen merkeissä.

Meitä senioriterveydenhoitajia on 21 (marraskuussa 2022).