Uudenmaan terveydenhoitajayhdistyksen vuosikokous 8.3.2022

Ilmoittautumislomake vuosikokoukseen 8.3.2022

Tällä lomakkeella ilmoittaudutaan osallistumaan kokoukseen paikan päälle Keravanjoen koululle (Ahjontie 2, Kerava). Kokoukseen voi osallistua myös etäyhteydellä ilman ennakkoilmoittautumista, linkki löytyy 13.2. lähetetystä jäsenkirjeestä.

Tutustuminen ja ruokailu alkaen klo 17.00

Kokous alkaa klo 18.00

Tilaisuuteen Keravanjoen koululla osallistuville jäsenille tarjotaan ruokaisaa iltapalaa ja läsnäolijoiden kesken arvotaan Fazer Brainhow® aamiais- ja välipalapaketti. Osallistujat pääsevät myös tapaamaan kollegoita sekä näkemään toimintansa elokuussa 2021 aloittanutta nykyaikaista peruskoulua.

Tule rohkeasti mukaan, erityisesti yksin tuleville lupaamme pitää seuraa. 😀

Ilmoittaudu viimeistään to 3.3.

Lämpimästi tervetuloa!

Fazer Brainhow® aamiais- ja välipalapaketti tuo lisää virtaa päivääsi. Sen antimista nautit terveellisiä ja aivoystävällisiä aamu- ja välipaloja noin neljän viikon ajan. Paketin tarkoin valikoiduissa tuotteissa on kaikki, mitä aamiaiselta ja välipalalta tarvitset. Täysjyväviljatuotteista saat hyvälaatuisia hiilihydraatteja ja suolistolle tärkeitä kuituja, sekä runsaasti vitamiineja ja kivennäisaineita, jotka tukevat tutkitusti kognitiivista suorituskykyä, kuten vireystilaa, jaksamista, muistia ja keskittymiskykyä.

Keravanjoen koulu ja monitoimitalo

Aloitti toimintansa elokuussa 2021. Koulun värimaailma on harkittua ja puuta on käytetty paljon. Keravanjoen koulu on toteutettu Terve talo -konseptin mukaisesti eli kaikki rakentamisen vaiheet, toimenpiteet ja materiaalivalinnat on suunniteltu edistämään sisäilman hyvää laatua. Rakennuksen materiaalivalinnoilla ja kalustuksella on pyritty vaikuttamaan myös akustiikkaan.

Koulun tilat ovat avaria. Perinteisen käytävämallisen koulun sijaan opiskeluympäristöt ovat pisaran muotoiset. Ne ovat kuin pieniä kyläkouluja ison koulun sisällä. Pisaroissa on soluaulat ja niistä löytyy paikkoja ja pienryhmätiloja rauhalliseen työskentelyyn. Pisaroista löytyy luokkatiloja sekä muunneltavia pienryhmätiloja. Myös pihoihin ja liikuntatiloihin on erityisesti satsattu.

Yhdistyksen hallitus 2022-2023