Ilmoittautuminen vuoden 2022

Tyyne-tapahtumaan

Vuoden Tyyneä juhlitaan vuosittain syksyn tapahtumassa

Tyyne Luomaa pidetään terveydenhoitajatyön uranuurtaja. Häntä pidetään terveydenhuollon kehittäjänä kohti keskitettyä ennaltaehkäisevää terveydenhuoltoa. Yhteiskunnalliset tekijät vaikuttivat aikanaan keskitetyn ennaltaehkäisevän terveydenhuollon ja sen myötä terveyssisarkoulutuksen syntyyn. Terveydenhuoltoneuvos Tyyne Luoma oli terveydenhuoltoalan edelläkävijä, joka organisoi ja uudisti alan koulutusta sekä työnkuvaa. Hän oli myös mukana perustamassa Terveydenhoitajaliittoa.

Uudenmaan yhdistyksen perinteenä on ollut syksyn Tyyne-tapahtumassa huomioida alueensa terveydenhoitaja, joka työssään toimii Tyyne Luoman jalanjäljissä.

Tyynenpäivätapahtuma järjestetään la 29.10.22 Järvenpäässä. Ilta alkaa ruokailulla klo 16 ravintola Huvilassa (Sibeliuksenkatu 5, Järvenpää). Musikaali Titanic esitetään Järvenpää-talon Sibelius-sali (Hallintokatu 4) klo 19.

Tapahtuma on tarkoitettu yhdistyksen varsinaisille jäsenille (ei opiskelija- tai eläkeläisjäsenille). Tilaisuuteen on rajoitettu osallistujamäärä. Paikat jaetaan maksujärjestyksen mukaan.

Ilmoittautuminen päättyy jo ma 29.8.22. Ilmoittautuminen on sitova*. Omavastuuosuus on 30 €, joka maksetaan 28.8.22 mennessä Uudenmaan terveydenhoitajayhdistyksen tilille:
Danske Bank FI56 8146 9710 2508 37.
Vahvistamme osallistumisesi maksusuorituksen kirjauduttua yhdistyksen tilille.

*Sitova ilmoittautuminen tarkoittaa, että omavastuuosuutta ei palauteta. Mikäli jäsentapahtumaan on jonoa, luovutetaan paikka seuraavana jonossa olevalle. Mikäli jonoa ei ole, jäsen hankkii itse tilalleen uuden lähtijän.

Lämpimästi tervetuloa mukaan iloiseen joukkoon!

Vuoden Tyyne -ehdokasta voit ehdottaa lomakkeella https://uudenmaanterveydenhoitajat.terveydenhoitajaliitto.fi/yhdistys/ilmoittautuminen-tapahtumiin/vuoden-tyyne-ehdotus/

Kuittaus

Ilmoittautumisesta lähetämme myös kuittauksen sähköpostiisi.

Vuoden Tyyneä juhlitaan vuosittain syksyn tapahtumassa

Vuoden 2022 tapahtumaan ilmoittautuminen on päättynyt.